Často kladené dotazy zákazníků

Proč Citrix mění podmínky?

Společnost Citrix automatizuje své postupy a upravuje právní podmínky, aby byly pro všechny zákazníky, produkty, služby a místa konzistentní. Pro některé z našich zákazníků platí zastaralé verze podmínek služeb, a je tak obtížnější rychle odpovídat na otázky související se smlouvou a poskytovat účinnou podporu. Prostřednictvím těchto změn zavádí společnost Citrix standard jednotných podmínek služeb pro všechny produkty a prodejní kanály. Pro zákazníky budou brzy platit jednotné podmínky bez ohledu na to, jaký produkt si koupili a kde a kdy jej koupili.

Jaké podmínky se mění?

Největší změnou je, že společnost Citrix zavádí standard jednotných podmínek pro dosažení konzistence pro všechny zákazníky. Protože existuje mnoho různých druhů zákaznických smluv, není možné identifikovat konkrétní změny pro jednotlivé zákazníky. Níže uvádíme shrnutí rozdílů podmínek oproti verzi z minulého roku. Jako vždy vás vyzýváme, abyste si před přijetím pročetli kompletní znění podmínek.

  • Nové popisy služeb SaaS
  • Aktualizované znění odrážející konsolidaci subjektu společnosti Citrix
  • Aktualizované oznámení změn týkajících se cen a podmínek
  • Nové sekce pro použití beta verzí a testovacích funkcí u produktů

Kde si můžu podmínky přečíst?

Aktuální podmínky naleznete kdykoli na webové stránce Služby a na stránce svého účtu Služby.

Mám oprávnění podmínky přijmout?

Kliknutí na přijetí podmínek znamená, že máte oprávnění souhlasit s podmínkami jménem svým anebo své společnosti. Pokud se domníváte, že takové oprávnění nemáte, na tlačítko přijetí podmínek neklikejte. Podmínky služeb raději přesměrujte na příslušnou osobu, která je projde a přijme.