Odhlásit se
Přihlásit se
Přihlásit se
Můj účet
Citrix Cloud
  • Produkty
  • Položky ke stažení
  • Podpora a služby
  • Partneři
  • Odhlásit se Přihlásit se Přihlásit se

    Můj účet

    Citrix Cloud

O nás
  • Vedení společnosti
    • Přehled
    • David Henshall
    • Arlen Shenkman
    • Tony Gomes
    • Mark Ferrer
    • PJ Hough
    • Donna Kimmel
    • Tim Minahan
    • Mark Schmitz
    • Jeroen van Rotterdam
  • Představenstvo společnosti
    • Přehled
    • Bob Calderoni
    • Nanci Caldwell
    • Jesse Cohn
    • Robert Daleo
    • Murray Demo
    • Ajei Gopal
    • David Henshall
    • Thomas Hogan
    • Moira Kilcoyne
    • Peter John Sacripanti
  • Řízení společnosti
    • Přehled
    • Dokumentace k řízení
    • Výbory
    • Odměňování vedoucích pracovníků
    • Běžné otázky
  • Diverzita a inkluze
  • Společenská odpovědnost
    • Přehled
    • Vize
    • Komunitní přesah
  • Udržitelnost
  • Iniciativy

    Zásady ochrany osobních údajů webu Citrix.cz

    Poslední aktualizace: 23. května 2018

    Společnost Citrix Systems, Inc. a její pobočky („Citrix“) respektují vaše obavy v rámci ochrany soukromí. Výrazy „Citrix“, „my“, „nás“ a „naše“ v těchto zásadách ochrany osobních údajů odkazují na subjekt společnosti Citrix odpovědný za zpracování vašich osobních údajů, jímž je obvykle subjekt společnosti Citrix, který vaše osobní údaje shromažďuje.

    Tyto zásady ochrany osobních údajů popisují druhy osobních údajů, které shromažďujeme, informace, jak můžeme tyto osobní údaje použít, s kým je můžeme sdílet a jak můžete uplatnit svá práva ohledně způsobu, jakým tyto údaje zpracováváme. Tyto zásady ochrany osobních údajů také popisují způsoby zabezpečení údajů, které shromažďujeme, a jak nás můžete kontaktovat v souvislosti s postupy pro ochranu osobních údajů.

    Tyto zásady ochrany osobních údajů se vztahují na osobní údaje, které získáme pomocí prostředků společnosti Citrix, včetně webových stránek, výrobků, služeb, počítačových a mobilních aplikací a dalších nástrojů, které společnost Citrix nabízí a které odkazují na tyto zásady ochrany osobních údajů („online kanály“); shromažďování údajů offline, včetně událostí pořádaných společností Citrix, průzkumů, dotazníků, průzkumů mezi uživateli a zákazníky a různých hodnocení („offline kanály“); a zdrojů třetích stran včetně obchodních partnerů, reklamních sítí a dodavatelů (souhrnně „Nabídky“). Tyto zásady ochrany osobních údajů se nevztahují na jiné produkty a služby společnosti Citrix, u kterých jsou zveřejněny jejich vlastní zásady ochrany osobních údajů.

    V souvislosti s poskytováním podpory, cloudových a jiných služeb, společnost Citrix zpracovává určité údaje vedené v prostředích, k nimž má společnost Citrix přístup v rámci poskytování cloudových, poradenských a podpůrných služeb („klientský obsah“) jménem svých zákazníků a partnerů a na základě jejich pokynů a dále také údaje z protokolů (např. ohledně žádostí o přístup a ověření), které shromažďujeme pro účely analýzy a bezpečnosti všech našich služeb. Způsob, jakým využíváme klientský obsah a údaje z protokolů, se řídí podmínkami našich smluv se zákazníky a ne těmito zásadami ochrany osobních údajů. Oproti tomu informace, které shromažďujeme v rámci používání našich webových stránek našimi zákazníky a partnery (např. jména, adresy, platební údaje a kontaktní údaje zaměstnance) a prostřednictvím offline kontaktů se zákazníky a partnery, se řídí ustanoveními těchto zásad ochrany osobních údajů.

    Online kanály mohou obsahovat odkazy na webové stránky a funkce třetích stran. Některé z těchto webových stránek třetích stran mohou obsahovat logo společnosti Citrix, ačkoli je společnost Citrix nevlastní, nekontroluje, neprovozuje ani je nespravuje. Společnost Citrix s těmito weby nesdílí vaše osobní údaje a nenese odpovědnost za jejich zásady ochrany osobních údajů. Tyto webové stránky se řídí vlastními zásadami ochrany osobních údajů. V některých případech můžeme poskytovat nabídky ve spolupráci s jinými společnostmi. U těchto společných nabídek, při nichž se do vašich transakcí zapojí třetí strana, můžeme někdy sdílet nebo shromažďovat údaje o zákaznících související s těmito transakcemi společně s touto třetí stranou.

    Kliknutím na některý z následujících odkazů přejdete na část uvedenou níže:

    • Osobní údaje, které shromažďujeme
    • Jak využíváme osobní údaje
    • Soubory cookie a jiné technologie
      • Zájmově orientovaná reklama
    • Jak sdílíme vaše osobní údaje
    • Mezinárodní přenosy údajů
    • Vaše práva a možnosti
    • Jak chráníme osobní údaje
    • Uchovávání osobních údajů
    • Upozornění pro obyvatele Kalifornie
    • Osobní údaje dětí
    • Změny našich zásad ochrany osobních údajů
    • Jak nás můžete kontaktovat

    Osobní údaje, které shromažďujeme

    Údaje, které shromažďujeme, se liší podle toho, které nabídky využijete. Osobní údaje získáváme na základě vaší reakce na nabídky, například když:

    • si založíte účet v online kanálu;
    • se přihlásíte nebo požádáte o účast v Citrix partnerském programu;
    • se přihlásíte k online programu, události, semináři, propagačním nabídkám či soutěžím;
    • požadujete produkty (což zahrnuje hodnocení produktů, zkušební verze, technologické verze a beta verze), služby nebo informace;
    • se zapojujete do událostí, anket, dotazníků nebo hodnocení společnosti Citrix; nebo
    • si s naší společností dopisujete jiným způsobem či od nás vyžadujete informace.

    Mezi druhy osobních údajů, které získáváme, patří:

    • vaše kontaktní údaje (například jméno, e-mailová adresa, telefonní číslo, poštovní či jiná fyzická adresa) nebo údaje jiné osoby (např. ředitelé vaší společnosti nebo fakturační kontakty);
    • údaje použité k založení vašeho online účtu (například uživatelské jméno a heslo);
    • životopisné a demografické údaje (například pohlaví, pracovní pozice a povolání);
    • obchodní profil a postupy, díky nimž vás zhodnotíme jako partnera;
    • fotografie;
    • fakturační a finanční údaje (například jméno, fakturační adresa, údaje o platební kartě a o bankovním účtu a historie nákupů);
    • údaje, které zadáváte v souvislosti s pracovní příležitostí u společnosti Citrix, jako jsou kontaktní údaje, informace z vašeho životopisu (včetně pracovní historie, vzdělání a jazykových dovedností) a údaje o vašem stávajícím zaměstnání;
    • údaje o poloze (například údaje odvozené z vaší IP adresy, země a PSČ);
    • přesná geolokalizace vašeho mobilního zařízení;
    • údaje o mapě kliknutí nebo jiné údaje o vašich online aktivitách (například informace o vašich zařízeních, činnostech prohlížení a vzorcích používání) včetně využívání online kanálů a webových stránek třetích stran, které získáváme prostřednictvím souborů cookie, webových majáků a podobných technologií (viz náš popis souborů cookie a podobných technologií níže);
    • osobní údaje obsažené na fórech, v blozích a příspěvcích, které poskytnete nebo které získáme z veřejně dostupných zdrojů (například z kanálů sociálních sítí);
    • údaje, které souvisejí s účastí v kurzu nebo online školení, a to včetně absolvovaných programů a získaných osvědčení;
    • údaje nezbytné k poskytnutí podpory nebo jiných placených konzultačních služeb (například kontaktní údaje, chatovací služby, údaje o podpoře a historii událostí);
    • osobní údaje uvedené v obsahu, který nám posíláte (například prostřednictvím funkce „Kontakt“ nebo jiného zasílání zpráv v rámci produktu nebo služby); a
    • další osobní údaje, které získáme prostřednictvím našich nabídek.

    Nezapomínejte, že poskytnutí osobních údajů naší společnosti je z vaší strany dobrovolné. Pokud se rozhodnete nám neposkytnout některé údaje, možná vám nebudeme moci nabízet některé produkty a služby a vy možná nebudete mít přístup k některým funkcím online kanálů.

    Jak využíváme osobní údaje

    Údaje, které získáme, používáme pro tyto účely:

    • poskytování a správa našich produktů a služeb (včetně webových stránek a aplikací, ve kterých jste registrováni);
    • zpracování a plnění objednávek ve spojení s našimi produkty a službami a v rámci poskytování informací o stavu vaší objednávky;
    • pomoc při vyřizování transakce či objednávky a poskytování podpory zákazníkům;
    • vystavování faktur za produkty a služby, které si zakoupíte;
    • poskytování vzdělávacích, podpůrných a poradenských služeb;
    • správa pracovních příležitostí například v rámci náboru, začleňování zaměstnanců a dalších potřeb oddělení lidských zdrojů;
    • vytváření a správa vašeho účtu u společnosti Citrix;
    • provoz, vyhodnocování a zlepšování našeho podnikání (například pomocí správy, vývoje, zlepšování a modernizace našich produktů a služeb; správy naší komunikace a vztahů se zákazníky; a prováděním účetních, auditorských, fakturačních, nápravných a výběrčích činností);
    • provádění analýzy dat (například výzkum, analýza trendů, finanční analýza a segmentace zákazníků);
    • komunikace s vámi o vašem účtu a objednávkách (včetně rozesílání e-mailů ohledně vaší registrace, stavu účtu, potvrzení objednávek, oznámení o obnově nebo ukončení platnosti a další důležité informace);
    • provádění marketingových a prodejních činností (včetně rozesílání reklamních materiálů, vytváření návodů, sledování marketingových výhledů, provádění průzkumu trhu, určování a řízení efektivity našich reklamních a marketingových kampaní a řízení naší značky);
    • komunikace s vámi o akcích, programech, reklamních akcích a anketách a správa vaší účasti na nich;
    • spojování zaměstnanců se správcem jejich podnikového účtu;
    • ověřování vaší totožnosti a ochrana vašeho účtu proti neoprávněnému použití nebo zneužití našich služeb;
    • identifikace podvodů a jiné nezákonné činnosti a související ochrana a prevence, vyřízení reklamací a další závazky;
    • dodržování a vymáhání příslušných oborových norem, smluvních povinností a našich zásad;
    • udržování a posilování bezpečnosti našich online kanálů, produktů, služeb, síťových služeb, informačních zdrojů a zaměstnanců; a
    • vyřizování vašich dotazů.

    V závislosti na účelu, ke kterému jsou osobní údaje používání, a kontextu získání údajů, můžeme využít jeden či více z následujících právních základů:

    • plnění smlouvy uzavřené s vámi nebo příslušnou stranou;
    • naše oprávněné obchodní zájmy;
    • jednání v souladu se zákonnou povinností, soudním nařízením nebo plnění či obrana zákonných nároků; nebo
    • váš souhlas se zpracováním, který můžete kdykoli zrušit.

    Údaje získané od vás můžeme spojit s jinými zdroji, abychom mohli zlepšovat přesnost našeho marketingu a komunikace a abychom mohli rozšířit nebo upravit svou komunikaci s vámi. Sem patří spojování osobních údajů, které získáme z online kanálů, s údaji, které získáme z offline kanálů, a dalších údajů (například programy referencí) pro výše uvedené účely. Osobní údaje můžeme anonymizovat nebo seskupit a použít je pro účely uvedené výše a pro jiné účely v rozsahu povoleném příslušným zákonem. Můžeme také použít osobní údaje pro další účely, které určíme v okamžiku shromažďování. O souhlas s tímto dalším použitím vás budeme žádat v rozsahu vyžadovaném příslušnými zákony.

    Pokud to vyžaduje příslušný zákon, požádáme vás o souhlas se zpracováním vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu.

    Soubory cookie a jiné technologie

    Společnost Citrix využívá soubory cookie, webové majáky (internetové a pixelové tagy) a podobné technologie na svých online kanálech, které automaticky shromažďují některé údaje o vás. Soubor „cookie“ je textový soubor, který webové stránky odesílají na počítač nebo jiné zařízení návštěvníka připojeného k internetu pro účely jedinečné identifikace prohlížeče návštěvníka nebo uložení informací či nastavení v prohlížeči. „Webový maják“, také známý jako internetový tag, pixelový tag nebo soubor clear GIF, odkazuje webové stránky na webové servery a jejich soubory cookie a může být použit k předání informací získaných prostřednictvím souborů cookie zpět na webový server.

    Tyto automatizované technologie používáme ke shromažďování informací o vašem zařízení, prohlížení stránek a vzorcích používání. Informace, které tímto způsobem získáme, zahrnují adresu IP a další identifikační znaky spojené s vašimi zařízeními, typy zařízení připojené k našim nabídkám, parametry zařízení (jako operační systém), jazykové preference, odkazující/poslední stránky, cesty, časy přístupu, preference prohlížečů a jejich parametry, nainstalované zásuvné moduly, místní časová pásma, preference místního úložiště, data o navštívených stránkách a další informace o vašich online aktivitách. V našich online kanálech používáme jak naše soubory cookie (předkládané přímo doménou naší webové stránky, když navštívíte naše online kanály), tak soubory cookie třetích stran (předkládané webovou stránkou třetí strany, když navštívíte naše online kanály a některé webové stránky třetích stran, které jsou našimi partnery). Některé tyto soubory cookie jsou krátkodobé (které se automaticky vymažou, když ukončíte prohlížeč) a další jsou stálé soubory cookie (které zůstanou na vašem počítači nebo jiném zařízení připojeném k internetu po určitou dobu i poté, co ukončíte danou relaci, pokud je nesmažete).

    Mezi soubory cookie, které na svých online kanálech používáme, patří (1) základní a funkční soubory cookie; (2) analytické soubory cookie; a (3) soubory cookie pro zacílení/reklamu, viz níže.

    Základní a funkční soubory cookie
    Na online kanálech používáme takové soubory cookie, které nám umožňují poskytovat vám naše produkty a služby. Mezi ně patří základní soubory cookie (např. používané při ověřování uživatelů na naší webové stránce a při vaší identifikaci poté, co se přihlásíte), funkční soubory cookie (například ty, které si zapamatují, co jste přidali do svého nákupního košíku, nebo jakou jste zvolili jazykovou preferenci) a bezpečnostní soubory cookie zaměřené na uživatele, které zvyšují bezpečnost produktů a služeb, které vám poskytujeme (například při detekci zneužití přihlašovacích údajů). S ohledem na nezbytnou funkčnost těchto souborů cookie, obvykle není možné je v našich online službách vypnout.

    Analytické soubory cookie
    Analytické soubory cookie používáme k získávání údajů o tom, jak se uživatelé pohybují na našich online kanálech a jak je používají, například jak uživatelé procházejí našimi online kanály, které stránky si zobrazí, jak dlouho na dané stránce zůstanou a zda se stránka zobrazuje správně či zda dojde k chybě. Tyto soubory cookie nám pomáhají zlepšovat výkonnost našich online kanálů a zvyšovat uživatelskou přívětivost online kanálů. Tyto soubory cookie poskytují poskytovatelé analytických služeb třetích stran včetně služeb Google Analytics a Marketo. Další informace o službě Google Analytics a možnosti vypnutí těchto souborů najdete na stránce Google Analytics. Další informace o těchto analytických službách a možnosti jejich vypnutí najdete v našem nástroji pro souhlas se soubory cookie zde.

    Reklamní soubory cookie
    Reklamní soubory cookie slouží ke kontrole a správě reklam. Tyto soubory cookie mohou shromažďovat informace o tom, zda uživatel zareagoval na některou reklamu a navštívil jinou stránku. Tyto soubory cookie nám pomáhají nabízet vám obsah a přinášet zacílené informace, které lépe odpovídají vašim zájmům. Pomáhají nám také změřit účinnost našich reklam a naší komunikace. V EU používáme analytické a reklamní soubory cookie na našich webových stránkách pouze tehdy, pokud uživatelé poskytnou souhlas, v souladu s příslušnými zákony.

    Váš prohlížeč vám může oznámit, jak budete informováni, když obdržíte některé druhy souborů cookie, nebo jak můžete omezit nebo vypnout některé druhy souborů cookie. Přesto mějte na paměti, že bez souborů cookie možná nebudete moci používat všechny funkce našich online kanálů. U mobilních zařízení můžete spravovat způsob, jak zařízení a prohlížeč sdílejí některé údaje o zařízení tím, že upravíte nastavení soukromí a bezpečnosti na svém mobilním zařízení.

    Další informace o našich postupech v souvislosti se soubory cookie a způsobech, jak můžete spravovat své preference ohledně souborů cookie, najdete zde. Pokud to povoluje příslušný zákon, požádáme vás o souhlas, než použijeme soubory cookie nebo podobné nástroje.

    Poskytovatelé aplikací, nástrojů, pomocných programů a zásuvných modulů třetích stran na našich online kanálech (jako je Twitter, LinkedIn a Facebook) mohou také používat automatizované způsoby k získávání informací o tom, jak pracujete s těmito funkcemi. Tyto informace shromažďují přímo poskytovatelé těchto funkcí a řídí se zásadami ochrany osobních údajů nebo příslušnými oznámeními těchto poskytovatelů. V rozsahu povoleném příslušnými zákony nenese společnost Citrix odpovědnost za informační postupy těchto poskytovatelů.

    Zájmově orientovaná reklama

    Když používáte naše online kanály, my i některé třetí strany (například naše reklamní sítě, partneři pro digitální reklamu a platformy sociálních sítí) shromažďujeme informace o vašich on-line činnostech v čase a napříč webovými stránkami třetích stran (například na webových stránkách, kde jsou umístěny naše reklamy). Tyto informace můžeme použít k tomu, abychom vám zobrazili reklamu na produkty a služby přizpůsobené vašim osobním zájmům. Pro tento účel můžeme získat informace také z webových stránek třetích stran, na nichž jsou naše reklamy umístěny. Některé reklamy můžete vidět i na jiných webových stránkách, protože používáme sítě pro nákup reklam třetích stran. Prostřednictvím těchto sítí pro nákup můžeme zacílit naše sdělení uživatelům na základě demografických a kontextových a zájmově orientovaných prostředků. Mezi informace, které reklamní sítě mohou naším jménem shromažďovat, patří údaje o vaší návštěvě na webové stránce, která zobrazuje reklamy společnosti Citrix, jako jsou stránky nebo reklamy, které si prohlédnete, a činnosti, které na těchto webových stránkách realizujete. Toto shromažďování dat probíhá na našich webových stránkách i na webových stránkách třetích stran, které se zapojují do těchto reklamních sítí. Tento proces nám pomáhá sledovat účinnost našich marketingových kampaní. Pro informace o možnosti odhlásit se z této zájmově orientované reklamy v rámci reklamní sítě klikněte zde. Pokud to vyžaduje příslušný zákon, požádáme vás o souhlas předtím, než použijeme vaše údaje v rámci zájmově orientované reklamy.

    Náš nástroj pro souhlas se soubory cookie přináší podrobnosti o tom, jak využít vaše možnosti (například změna preferencí pro soubory cookie).

    Jak sdílíme vaše osobní údaje

    Vaše oosobní údaje neprodáváme ani jinak nezveřejňujeme, kromě zde uvedených případů nebo situací popsaných v okamžiku shromažďování. Společnost Citrix může sdílet osobní údaje následujícími způsoby:

    • pokud je sdílení údajů nezbytné k poskytnutí produktu, služby nebo informací, o které jste požádali;
    • v rámci společné podpory prodeje nebo předávání potenciálních zákazníků našim obchodním partnerům;
    • k poskytování nejnovějších informací o produktech, aktualizacích softwaru, akčních nabídkách nebo jiných věcech, o kterých si myslíme, že byste se rádi dozvěděli od našich obchodních partnerů;
    • v rámci společnosti Citrix (včetně přenosu mezi pobočkami a partnerskými společnostmi) pro účely popsané v těchto zásadách ochrany osobních údajů;
    • pro účely potvrzení zaměstnání, dokončeného školení nebo dosažených produktových osvědčení;
    • pro propojení zaměstnanců s jejich podnikovými správci;
    • ve spolupráci s našimi zákazníky pro ohlášení a snazší řešení problémů vyžadujících podporu nebo v rámci poradenských služeb;
    • ve spolupráci s našimi zákazníky a partnery, abychom je informovali o tom, jak jejich uživatelé využívají naše služby (například když uživatel získá přístupové údaje nebo dokončí školení);
    • ve spolupráci s poskytovateli služeb, které jsme najali k poskytování služeb naším jménem (například zpracování plateb, plnění objednávky, podpora zákazníků, správa vztahů se zákazníky a analýzy dat). Tito poskytovatelé služeb jsou smluvně vázáni k ochraně informací, které jim jsou poskytnuty, a nesmějí používat nebo zveřejňovat tyto informace vyjma nezbytně nutných postupů pro poskytování služeb naším jménem nebo v souladu se zákonnými požadavky;
    • ve spolupráci s autorizovanými partnery Citrix, abychom vám mohli nabízet a poskytovat naše produkty a služby; a
    • ve spolupráci s našimi společnými marketingovými a obchodními partnery a dalšími partnerskými společnostmi, které nám pomáhají s obchodním provozem nebo jinými aspekty našeho podnikání, a pro účely uvedené v těchto zásadách ochrany osobních údajů.

    Osobní údaje o vás můžeme také poskytnout, (1) pokud nám to přikazuje nebo povoluje příslušný zákon, nařízení nebo právní proces (například soudní rozhodnutí nebo předvolání), (2) pro orgány vymáhání práva nebo jiné vládní představitele tak, abychom splnili oprávněný zákonný požadavek, (3) když se domníváme, že zveřejnění je nezbytné pro prevenci fyzické újmy nebo finanční ztráty hrozící společnosti Citrix, jejím uživatelům nebo veřejnosti, jak to vyžaduje nebo povoluje zákon, (4) abychom stanovili, uplatnili nebo ochránili svá zákonná práva, a (5) v souvislosti s vyšetřováním podezření na podvod nebo prokázaného podvodu, nezákonné činnosti, bezpečnostních nebo technických problémů.

    Kromě toho si vyhrazujeme právo předat příslušným třetím stranám informace, které o vás máme, pro případ možného nebo skutečného prodeje či převodu celé nebo části naší společnosti či aktiv (včetně například během fúze, akvizice, vzniku společného podniku, reorganizace, rozdělení, zrušení nebo likvidace) nebo pro případ jiné obchodní transakce.

    Údaje můžeme také sdílet jinými způsoby, které výslovně uvedeme v okamžiku shromáždění informací a požádáme vás o souhlas v rozsahu požadovaném příslušnými zákony.

    Mezinárodní přenosy údajů

    Osobní údaje, které získáme z našich kanálů, ukládáme a předáváme do jiných zemí, v nichž společnost Citrix a její poskytovatelé služeb působí, včetně USA, které mohou uplatňovat jiné zákony o ochraně osobních údajů než v zemi, v nichž byly tyto údaje získány. Pokud tak učiníme, převedeme osobní údaje pouze pro účely uvedené v těchto zásadách ochrany osobních údajů. V rozsahu požadovaném příslušnými zákony, pokud vaše osobní údaje převedeme příjemcům v jiných zemích, přijmeme opatření k ochraně těchto údajů včetně například uzavření dohod o převodu údajů v souladu se standardními smluvními doložkami Evropské komise podle článku 46 obecného nařízení o ochraně údajů (GDPR) nebo výběrem těch příjemců dat, kteří jsou certifikování v rámci štítu soukromí mezi EU a USA a mezi Švýcarskem a USA, viz níže.

    Štít soukromí EU-USA a Švýcarsko-USA
    Co se týče převodů osobních informací z EU a Švýcarska do USA je společnost Citrix certifikována v rámci štítu soukromí pro přenosy mezi EU a USA a Švýcarskem a USA, jak je stanoveno ministerstvem obchodu USA a Evropskou komisí v souvislosti s převodem osobních údajů z EU do USA v souladu s článkem 45 nařízení GDPR (jednotlivě „rámec štítu soukromí“ a souhrnně „zásady štítu soukromí“). Pokud dojde k rozporu mezi ustanoveními těchto zásad na ochranu údajů a zásadami štítu soukromí, platí ustanovení zásad štítu soukromí. Chcete-li získat další informace o programu štítu soukromí a prohlédnout si naše osvědčení, navštivte stránku https://www.privacyshield.gov/.

    Na základě jednotlivých rámců štítu soukromí je společnost Citrix odpovědná za zpracování obdržených osobních údajů a jejich následné předávání třetím stranám, které jménem společnosti jednají jako její zástupci. Společnost Citrix dodržuje zásady rámce štítu soukromí pro všechna další předávání osobních údajů pocházejících z EU a Švýcarska, včetně ustanovení o odpovědnosti za další předávání osobních údajů.

    S ohledem na osobní údaje získané nebo předané podle rámce štítu soukromí podléhá společnost Citrix regulačním vynucovacím pravomocem americké Federální obchodní komise. V některých případech může být společnost Citrix požádána, aby zpřístupnila osobní údaje na základě zákonných požadavků předložených veřejnými orgány, včetně splnění požadavků na zajištění národní bezpečnosti nebo vymáhání práva.

    Za jistých podmínek, které jsou podrobněji popsány na webových stránkách Privacy Shield, můžete vyvolat závaznou arbitráž, pokud byly vyčerpány všechny ostatní postupy pro řešení sporů.

    V souladu se zásadami štítu soukromí se společnost Citrix zavazuje řešit stížnosti týkající se toho, jak shromažďujeme nebo využíváme vaše osobní údaje. Máte-li jakékoli otázky nebo stížnosti týkající se našich zásad ochrany osobních údajů nebo postupů, kontaktujte nás kliknutím sem.

    Osoby z EU a Švýcarska s dotazy nebo stížnostmi souvisejícími s naší zásadou štítu soukromí by se měly nejprve obrátit Citrix sem. Pokud máte nevyřešené stížnosti, které nebyly splněny k vaší spokojenosti, obraťte se na adresu https://feedback-form.truste.com/watchdog/request (alternativní poskytovatel řešení sporů se sídlem v USA) a požádejte o další informace nebo podejte stížnost. Služby jsou poskytovány zcela zdarma.

    Společnost Citrix se dále zavázala spolupracovat s výborem zřízeným evropskými orgány pro ochranu údajů (DPA) a švýcarským federálním komisařem pro ochranu údajů a informace (FDPIC) v souvislosti s nevyřešenými stížnostmi ke štítu soukromí ohledně údajů o lidských zdrojích převáděných z EU a Švýcarska v kontextu pracovních vztahů.

    Vaše práva a možnosti

    Nabízíme vám některé možnosti v souvislosti s vašimi osobními údaji, které jsme shromáždili, například jde o způsob, jak údaje využijeme a jak s vámi budeme komunikovat. Chcete-li aktualizovat své předvolby, omezit sdělení, která od nás dostáváte, nebo podat žádost, kontaktujte nás způsobem specifikovaným v části Jak nás můžete kontaktovat v těchto zásadách ochrany osobních údajů. Můžete také zrušit odběr našich sdělení pomocí odkazu „Zrušit odběr“ umístěného v našich e-mailech.

    V rozsahu povoleném zákony vaší jurisdikce můžete požádat o přístup k osobním údajům, které o vás vedeme, nebo požádat o opravu, aktualizaci, doplnění nebo vymazání vašich údajů nebo o omezení zpracování těchto údajů tím, že nás kontaktujete způsobem popsaným níže nebo prostřednictvím možnosti Můj účet. Abychom ochránili vaše soukromí a zajistili bezpečnost, můžeme přijmout opatření k ověření vaší totožnosti, než vám umožníme přístup k těmto údajům. V rozsahu povoleném příslušnými zákony můžeme požadovat úhradu, než vám poskytneme kopii jakýchkoli vašich osobních údajů, které spravujeme. V závislosti na místě vašeho pobytu můžete mít právo podat stížnost vládnímu regulačnímu úřadu, pokud s naší odpovědí nebudete spokojeni.

    Podporujeme samoregulační principy pro online reklamy (Self-Regulatory Principles for Online Behavioral Advertising) („principy“) organizací Digital Advertising Alliance v USA, Digital Advertising Alliance of Canada a organizace European Digital Advertising Alliance v EU. Žijete-li v USA, Kanadě nebo v členské zemi Evropské unie, můžete navštívit weby služeb AdChoices, AdChoices Canada nebo Your Online Choices, pohodlné místo, kde můžete nastavit své preference, včetně možnosti „univerzálního“ odhlášení odběru zájmově orientované reklamy od zúčastněných subjektů. Tyto weby poskytují podrobné informace o reklamě založené na zájmech a tipy pro správu bezpečnosti online a v aplikacích. Vyjádření výslovného nesouhlasu s odběrem zájmově orientované reklamy neznamená, že se vám již nebudou zobrazovat žádné naše reklamy nebo reklamy v našich online kanálech. Znamená to, že se nebudou zobrazovat zájmově orientované reklamy. Když vyjádříte výslovný nesouhlas s odběrem zájmově orientovaných reklam prostřednictvím výše uvedených odkazů, mohou soubory cookie a jiné technologie na online kanálech nadále shromažďovat informace o vašem používání online kanálů za účelem analýz, ochrany proti podvodům a dalších účelů povolených v rámci samoregulačních principů.

    Když používáte naše online kanály, my i některé třetí strany (například naše reklamní sítě, partneři pro digitální reklamu a platformy sociálních sítí) shromažďujeme osobní údaje o vašich online činnostech v čase a napříč webovými stránkami třetích stran. Některé webové prohlížeče vám umožňují nastavit prohlížeč tak, aby odesílal signály Do Not Track („DNT“) na webové stránky, které navštívíte, čímž tyto stránky informuje o tom, že si nepřejete, aby docházelo ke sledování vašich aktivit online. Ačkoli naše online kanály nejsou uzpůsobeny k tomu, aby reagovaly na signály „do not track“ od webových prohlížečů, můžete spravovat preference ohledně souborů cookie a rozhodnutí, která můžete činit v souvislosti s osobními údaji, které o vás shromažďujeme prostřednictvím automatizovaných postupů, a to využitím našeho nástroje pro souhlas se soubory cookie.

    Pokud to umožňuje zákon, můžete odvolat jakýkoli souhlas, který jste nám dříve udělili, nebo můžete kdykoli vznést námitku vůči zpracování vašich osobních údajů. My od té chvíle budeme postupovat podle vašich preferencí. Tento postup nebude mít dopad na zákonnost toho, jak jsme používali vaše údaje na základě vašeho souhlasu před jeho odvoláním.

    Jak chráníme osobní údaje

    Používáme administrativní, technické a fyzické ochranné prostředky, v souladu se zákonnými požadavky v oblasti, kde byly osobní údaje získány, které jsou navržené na ochranu před nezákonným nebo neoprávněným přístupem k osobním údajům, které nám byly poskytnuty prostřednictvím kanálů, nebo jejich zničením, ztrátou, pozměněním, použitím nebo zveřejněním.

    Uchovávání osobních údajů

    V rozsahu povoleném příslušnými zákony obvykle uchováváme osobní údaje, které o vás získáme, dokud jsou potřebné (1) pro účely, pro které jsme je získali, v souladu s ustanoveními těchto zásad ochrany osobních údajů, což obvykle znamená, že vaše osobní údaje uchováme po dobu trvání našeho vztahu nebo dokud budete mít u nás otevřený účet; nebo (2) pro splnění příslušných promlčecích lhůt a dodržení příslušných zákonů, případně po dobu řešení sporů a vymáhání našich dohod. V souladu s ustanoveními předchozího oddílu „Vaše práva a volby“ v rozsahu povoleném zákony vaší jurisdikce můžete požádat, abychom smazali vaše údaje nebo omezili zpracovávání těchto údajů, a to tak, že nás kontaktujete způsobem uvedeným níže.

    Upozornění pro obyvatele Kalifornie

    V souladu s některými omezeními vyplývajících z kalifornských zákonů nás mohou obyvatelé Kalifornie požádat, abychom jim poskytli (1) seznam určitých kategorií osobních údajů, které jsme poskytli třetím stranám pro jejich účely přímého marketingu během posledního předcházejícího kalendářního roku, a (2) totožnost těchto třetích stran. Chcete-li získat tyto údaje, zašlete e-mail na adresu privacy@citrix.com a do políčka předmět a do textu vaší zprávy uveďte „California Shine the Light Privacy Request“.

    Osobní údaje dětí

    Online kanály jsou určeny pro širokou veřejnost a nejsou zaměřeny na děti do 13 let. Prostřednictvím online kanálů vědomě neshromažďujeme a nevyžadujeme osobní údaje od dětí do věku 13 let. Pokud zjistíme, že jsme získali osobní údaje od dítěte ve věku do 13 let, bezodkladně tyto údaje vymažeme ze svých záznamů. Pokud se domníváte, že dítě do věku 13 let nám mohlo poskytnout osobní údaje, obraťte se na nás podle postupu uvedeného v části Jak nás můžete kontaktovat v těchto zásadách ochrany osobních údajů.

    Změny našich zásad ochrany osobních údajů

    Tyto zásady ochrany osobních údajů mohou být pravidelně aktualizovány bez předchozího oznámení, pokud je nutno zohlednit změny našich informačních postupů. V horní části těchto zásad ochrany osobních údajů uvedeme datum nejnovější aktualizace. Doporučujeme Vám tyto zásady ochrany osobních údajů pravidelně kontrolovat, abyste měli přehled o nejnovějších změnách v zásadách ochrany osobních údajů.

    Jak nás můžete kontaktovat

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo poznámky k těmto zásadám ochrany osobních údajů nebo pokud chcete, abychom aktualizovali údaje, které o vás nebo vašich preferencích máme, obraťte se na nás zde nebo e-mailem na adrese privacy@citrix.com nebo nám napište na adresu:

    Citrix Systems, Inc.
    Attn: Chief Privacy & Digital Risk Officer / Data Protection Officer
    15 Network Drive
    Burlington, MA 01803
    United States

    O společnosti Citrix
    • O společnosti
    • Budoucnost práce
    • Co Citrix dělá?
    • Pohledy
    • Centrum zabezpečení
    • Novinky
    • Pro investory
    • Kariéra
    • Kontakt
    Komunita
    • Komunita Citrix
    • Blogy
    Vzdělávání
    • Akce a webináře
    • Školení a certifikace
    • Případové studie
    • Slovník pojmů
    Můj účet
    • Správa licencí
    • Obnovení – údržba
    • Případ podpory
    • Zobrazit vše v mém účtu
    • Přihlásit se / Zaregistrovat se
    • Odhlásit se
    SLEDOVAT SPOLEČNOST CITRIX
    Přihlásit se k odběru novinek Citrix
    Globální weby
    – zvolte jazyk

    XenApp, XenDesktop, XenMobile a XenServer jsou součástí rodiny produktů Xen®.

    © 1999-2019 Citrix Systems, Inc. Všechna práva vyhrazena.

    • Ochrana osobních údajů a právní podmínky
    • Předvolby souborů cookie
    • Přihlášení pro zaměstnance
    • Mapa stránek
    • Česká republika – čeština
    • Austria – Deutsch
    • Argentina – Español
    • Barbados – English
    • Bolivia – Español
    • Brasil – Português
    • Cayman Islands – English
    • Česká republika – Čeština
    • Chile – Español
    • Colombia – Español
    • Costa Rica – Español
    • Danmark – Dansk
    • Deutschland – Deutsch
    • Ecuador – Español
    • España – Español
    • France – Français
    • Guatemala – Español
    • Haiti – English
    • Indie – angličtina
    • Italia – Italiano
    • Jamaica – English
    • México – Español
    • Nederland – Nederlands
    • Norge – Norsk
    • Panamá – Español
    • Paraguay – Español
    • Perú – Español
    • Polska – Polski
    • Puerto Rico – Español
    • República Dominicana – Español
    • Schweiz – Deutsch
    • Suomi – Suomi
    • Sverige – Svenska
    • Trinidad and Tobago – English
    • Türkiye – Türkçe
    • United Kingdom - English
    • United States – English
    • Uruguay – Español
    • US/British Virgin Islands – English
    • Venezuela – Español
    • Россия – Русский
    • 대한민국 – 한국어
    • 中国 – 简体中文
    • 日本 – 日本語